Ombudsvrouw Schadeherstel

Als verzekerde consument en ondernemer hoor je bij autoschade te krijgen waar je recht op hebt;
Een goed herstelde auto, teruggebracht in de staat van net vóór de aanrijding
.

Ombudsvrouw Schadeherstel fungeert als mediator, onderzoekster en klachten behandelaarster en beschermt consumenten en ondernemers tegen onethische gedragingen. Deze kunnen immers leiden tot een onwenselijke situatie. 
Denk aan bijvoorbeeld het commercieel belang bij sturing door verzekeraars boven klantenbelang, een niet goed gerepareerde auto of financiële sancties als geen- of niet volledige uitkering van je schade.
Maar ook als een verzekeraar het uurtarief van het schadebedrijf niet accepteert of voorbij gaat aan de door u getekende akte van sessie.

Heeft u een vraag, probleem of klacht, of heeft u een second opinion nodig na schadeherstel of aankoop auto met een schadehistorie wat niet vermeld is door de verkoper? 
Wacht niet langer, en neem vrijblijvend contact op met ons.